روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان از ارائه خدمات رایگان توسط این اداره کل و شبکه های تابعه به مناسبت ایام الله دهه فجر در روز 21 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ،یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی در سال 57 حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم بوده است، که امروز نیز جزء الویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

بنا به اعلام این گزارش :با بررسي عملكرد سالهاي گذشته در كنار پيشنهادات موجود، برنامه هاي ستاد دهه فجر این اداره کل مصوب و جهت اجرا به واحدهاي تابعه ارسال گرديده است.

خدمات رسانی به دوردست ترین روستاهها، صیانت از سرمایه های دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینه های درمانی دامداران که غالباً قشر محروم جامعه هستند، از افتخارات مجموعه دامپزشکی می باشد.

در این گزارش آمده است :طی مذاکراتی که با مراکز بخش خصوصی صورت گرفته است مقرر شد در روز مذکور ارائه خدمات توسط کلیه مراکز بخش خصوصی بصورت 50 درصد (نیم بهاء ) انجام و در محل شبکه های دامپزشکی کلیه خدمات به صورت رایگان خواهد بود .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.