مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از تدارک برنامه‌های ویژه توسط صدا و سیمای استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، قربانی‌جم گفت: صدا و سیمای استان همانند سایر ارگان‌ها به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را به منظور پخش از صدا و سیمای استانی تدارک دیده است.

وی افزود : پخش برنامه زنده «خیابان انقلاب پلاک 37» هر شب از ساعت 21 به مدت 14 شب، پخش ویژه‌برنامه 12 بهمن و پوشش زنده مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و ضبط و پخش راهپیمایی نقاط مختلف استان و پخش برنامه «من یک ایرانی هستم» به صورت مشترک با شبکه سه بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی پخش برنامه دوربین پنج با هدف پوشش مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب هر شب از ساعت 23:20 و پخش سریال پروانه هر شب از ساعت 19 را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد و گفت: پخش مستند، آهنگ‌های انقلابی، تصاویر خاطره‌انگیز از برنامه‌های شبکه آفتاب استان به شمار می‌رود.

قربانی‌جم با اشاره به برنامه‌های شبکه صدای استان نیز گفت: ‏برنامه «گلبانگ سربلندی»، پخش ویژه‌برنامه «موج انقلاب»، پخش گزارش‌های زنده از بیت قدیمی امام (ره) و پخش «شکوه پیروزی» و مستندهای رادیویی در مورد شخصیت‌های انقلابی استان مرکزی از برنامه‌های تدارک دیده شده صدای استان است.

وی افزود: مصاحبه با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و فعالان انقلابی، جوانان، هنرمندان، ‏تدارک ویژه خبر شبکه آفتاب در دهه مبارک فجر، پخش مستندهای انقلاب، پوشش کامل خبری برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری، گفت‌وگوی ویژه خبری، تولید گزارش‌هایی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان  نیز از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای استان در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

انتهای پیام/گ


.

برچسب ها: اراک ، صدا ، سیمای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.