جشن بزرگ انقلاب و جُنگ فرهنگ ترافیک به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در فرهنگ سرای مهر کاشان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان  گفت:تجلیل از خانوادۀ شهدای دانش آموز، اجرای موسیقی، خاطره گویی، مسابقه و نمایش طنز با موضوع ترافیک شهری از جمله ویژه برنامه های متنوع و شاد این جشن بزرگ ساعت 18:30روزهای دوازدهم تا بیست و یکم بهمن ماه است.

محمد علی یوسفی ، برگزاری «جُنگ فرهنگ ترافیک» از روز سوم تا بیست و یکم بهمن ماه در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را یادآو رشد و گفت:این جُنگ برای دومین سال متوالی با هدف آشنایی دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی، آموزش عبور و مرور در خیابان و رعایت قوانین برگزار می شود.

به گفته‌وی، آموزش مباحث ترافیکی درقالب نمایش آموزنده و شاد به نویسندگی و کارگردانی رضا کریمی ویژۀ دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهرستان در دو سانس صبح تا ظهر روزهای یادشده در فرهنگ سرای مهر برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، اجرای موسیقی، برگزاری مسابقات حضوری و اهدای جوائز را از دیگر برنامه های پیش بینی شده جُنگ فرهنگ ترافیک برشمرد.
یوسفی تصریح کرد: جُنگ فرهنگ ترافیک به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اتوبوسرانی، پلیس راهور فرماندهی انتظامی و مدیریت آموزش و پرورش کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: برگزاری ، جشن ، بزرگ ، انقلاب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.