اولین جشنواره شعر آئینی منطقه غرب کشور به همت سازمان بسیج مداحان استان کردستان در دهه مبارک فجر امسال در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،،از  سنندج،اولین جشنواره شعر آئینی منطقه غرب کشور با موضوعات پیامبر اعظم(ص)، اهل بیت عصمت (ع) و  وحدت به دو زبان فارسی وکردی ویژه استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام  در دهه مبارک فجر امسال در سنندج برگزار می‌شود.
این جشنواره در دو رده سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال برگزار می شود که قرار است به نفرات اول یک سکه تمام بهار آزادی، نفرات دوم نیم سکه بهار آزادی و نفرات سوم ربع سکه بهار آزادی به رسم یاد بود، اهدا شود.
مهلت شرکت دراین جشنواره از تاریخ ۱۰ دی‌ماه  لغایت ۱۰ بهمن‌ماه امسال است و هر فردی می تواند سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
تکمیل فرم مشخصات فردی(فرم شماره ۱) همراه هر اثر الزامی است و آثار ارسالی باید متعلق به خود شاعر باشد در غیر این صورت ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت قانونی سوء استفاده از اشعار دیگران برعهده ارسال کننده  است و این موارد از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره  است.
از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره شامل این موارد است که آثار ارسالی نباید به جشنواره های دیگری ارسال شده باشد ولازم است شرکت کنندگان همراه آثار ارسالی یک برگ کپی کارت ملی ارسال کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.