معاون برنامه‌ریزی و عمران فرماندار بانه از افتتاح و کلنگ‌زنی 35 پروژه عمرانی، درایام دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،جعفر توان، ضمن تشریح برنامه‌های نهایی دهه فجر در شهرستان بانه، گفت: در دهه فجر سال جاری 35 پروژه عمرانی در سطح شهرستان بانه با اعتباری بالغ بر 149 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح شهرستان بانه در این ایام با اهمیت هستند، افزود: چند مورد از این پروژه‌ها نسبت به سایر پروژه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که با حضور مسئولان کلان کشوری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه، افتتاح پروژه 112 واحدی مسکن مهر بانه، بهره برداری از پارکینگ طبقاتی آفتاب درخشان، کلنگ زنی سرزمین شادی‌های آربابا با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی را از جمله پروژههای مهم شهرستان بانه در ایام دهه فجر در این شهرستان برشمرد.

وی همچنین، افتتاح استخر سرپوشیده مجموعه شهید صفری، سالن ورزشی چند منظوره شهرداری بانه، کلنگ زنی موزه و فرهنگسرای بانه، افتتاح 4 خانه بهداشت و ساختمان شهرداری آرمرده را از دیگر پروژهای قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.