مدیرعامل سپاهان اصفهان گفت: مسئولیت ما بعد از حضور در بین برترین باشگاه‌های آسیا سنگین‌تر شده است.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: سپاهان به معنای واقعی باشگاه است چرا که ما فقط در رشته فوتبال فعالیت نمی‌کنیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ما برای حفظ آبرو و اعتبار ورزش ایران و اصفهان تمام امکانات را به کار گرفتیم تا این روند پیشرفت را ادامه دهیم.
 
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس است زیرا مدعی قهرمانی در لیگ برتر و به دنبال ارتقای جایگاهشان در جدول رده‌بندی هستند.
 
باقریان در خصوص ارزیابی‌اش از تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: رضایت کامل از وضعیت تیم در تمرینات و اردوی پیش از نیم فصل دوم دارم، تمرینات تیم باعث شد بازیکنان به مرز آمادگی برسند.
 
وی درباره وضعیت 2 بازیکن برزیلی این تیم گفت: مجوز بازی پریرا و پادوانی صادر شده است و این 2 بازیکن مشکلی برای همراهی تیم مقابل پرسپولیس ندارند، به هر حال آنها با تشخیص و صلاحدید استیماچ بازی می‌کنند.
 
مدیرعامل سپاهان در مورد ارزیابی‌اش از تصمیم AFC بابت تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اینکه تیم الاتحاد عربستان در بازی پلی آف باید با تیم اردنی بازی کند، بر این اساس معلوم نیست این تیم عربستانی از گروهش بالا بیاید، بنابراین زمانی اقدام می‌کنیم که حریفان مشخص شود که از کدام کشور است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ما بتوانیم برنده این دیدار حساس شویم تا جایگاهمان را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار