استیماچ سر مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو هفته اخیر در حد قهرمانی بازی کرده است.

استیماچ: پرسپولیس در حد یک مدعی عمل کرده است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایوان استیماچ سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری به زبان فارسی  اظهار کرد: "سلام، خسته نباشید" یک دیدار بزرگ با پرطرفدارترین تیم آسیا در پیش داریم. امیدوارم هر دو تیم، فوتبال خوبی ارائه کنند و هواداران را از دیدن یک مسابقه مهیج به وجد آوریم.

استیماچ درباره تقابل با برانکو گفت: برانکو یکی از دوستان صمیمی من است و به خوبی به تفکرات وی آشنایی دارم و غیر طبیعی است که در آخر بازی خوشحال باشیم چرا که صحبت ما مربوط به این بازی نمی‌شود و هر دو برای بردن تیم‌هایمان را هدایت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ده سال است که با هم کار کردیم و باید بگویم پرسپولیس به دلیل چنین مربی روی نیمکت خود باید خوشحال باشد به هر حال پس از پایان این مسابقه با برانکو چایی می‌خوریم.

استیماچ همچنین افزود: می‌دانم برانکو در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرد اما در دو هفته اخیر تیم عملکرد خوبی داشته و در حد یک مدعی قهرمانی عمل کرده است هر چند سپاهان نیز در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرد، اما امیدواریم در ادامه لیگ وضعیت ما بهتر از قبل شده و به روند قبلی بازگردیم.

سرمربی تیم سپاهان بیان کرد: شما به نتایج پرسپولیس دقت کنید. وقتی نتایج را در نظر می‌گیرید می‌بینید آنها از 11 بازی گذشته خود 7 پیروزی به دست آورده، بدون آنکه شکستی را متحمل شوند. سپاهان نیز در تلاش برای شروع نتایج خوب می‌باشد.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: می‌دانم مهدی طارمی بهترین بازیکن لیگ است زیرا در کنار وی نفراتی چون فرشاد احمدزاده، علی علیپور، کمال کامیابی‌نیا حضور دارند که می‌توانند بار هجومی پرسپولیس را به دوش کشیده و موقعیت‌های زیادی برای سرخپوشان ایجاد کنند.

سرمربی کروات سپاهان درباره لئوناردو پادوانی و شیمبا دو بازیکن برزیلی خود که نیم فصل اول فرصت حضور در ترکیب تیم اصفهانی را پیدا نکردند گفت: خیلی متاسفم و این نکته را بسیار بد می‌دانم که دو بازیکن برزیلی ما در نیم فصل اول از بازی کردن محروم شدند، البته آنها در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برند و یکی از ارکان تاثیرگذار تیم سپاهان به شمار می آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار