مشهد؛

دستگیری سارق حرفه ای پراید با 18 فقره سرقت

پلیس شهرستان چناران با دستگیری سارق حرفه ای خودروهای پراید مدل پایین پرده از 18 فقره سرقت برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت : در پی سرقت های سریالی خودرو های پراید مدل پایین در شهر چناران ، تیم های زبده ای از پلیس چناران برای موضوع وارد عمل شد.

سرهنگ قربان صنعتی افزود:با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها تحقیقات گسترده ای را در این رابطه شروع کردند.

صنعتي در ادامه تحقیقات افزود ، یکی از تیم های نامحسوس کلانتری 11 ، شب گذشته هنگام گشت زنی در حاشیه شهر چناران ، مردی جوان را در حال اوراق کردن این دستگاه خودرو پراید مشاهده و بلافاصله وارد عمل شده و وی را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران اظهار داشت : متهم در باز جویی های علمی کارآگاهان دایره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی به 18 فقره سرقت خودرو های پراید مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی و اوراق کردن قطعات آنها در حاشیه شهر چناران اعتراف کرد.

صنعتی با اشاره به کشف مقادیرزیادی قطعات اوراق شده خودروهای پراید از قبیل لاستیک ، جک ،رادیو پخش ، باطری و .... از مخفیگاه متهم ، تصریح کرد: با اطلاعات بدست آمده از متهم، چهار نفر مالخر نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم و افراد مالخر به مقام قضایی ، از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از سرقت ، وسایل نقلیه خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و از پارک در محل های خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.