نمایشگاه طراحی چهره یاران انقلاب و شهدای شهر آبیک با حضور مسئولان آبیک در مجتمع فرهنگی هنری باران این شهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علیرضا صالحی مسئول کانون هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: در این نمایشگاه 12 هنرمند و هنرجو 12 سال به بالا و جوان شهرستان آبیک، 40 پرتره از طراحی چهره یاران انقلاب و شهدای این شهرستان را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: هنرمندان و هنرجویان شهرستان آبیک شامل 9 هنرمند خانم و 3 هنرمند آقا در قالب سبک‌های طراحی، سیاه قلم، مداد رنگی و مداد آثار خود را به نمایش گذاشتند.

مسئول کانون هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان و هنرجویان آبیکی چهره طراحی شده امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله موسی صدر، آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله صدوق را به نمایش گذاشتند.

صالحی اضافه کرد: هنرمند و هنرجویان آبیکی چهره‌های شهدای انقلاب از جمله شهید بهشتی، شهید باهنر، شهیر مصطفی چمران، شهید مطهری، شهید احمد کاظمی، شهید مهدی زین‌الدین و جواد فکوری را طراحی و در معرض دید عموم قرار دادند.

وی افزود: در این نمایشگاه طراحی چهره شهدای هسته‌ای مانند رضایی‌نژاد و شهدای دفاع مقدس همچون محمود کاوه، شهید سیدمرتضی آوینی، شهید عبدالحسین برونسی و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد سرور و سید آزادگان به چشم می‌خورد.

این مسئول ادامه داد: هنرمندان و هنرجویان شهرستان آبیک در این نمایشگاه تصاویری از سردار سلیمانی، شهدای شهرستان آبیک به ویژه شهید امید و ایرج آموخت پدر و پسری که در آغوش هم به فیض شهادت رسیدند و نیز چهره حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک را طراحی کرده و به نمایش گذاشته‌اند.

صالحی با بیان اینکه نمایشگاه طراحی چهره یاران انقلاب با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با چهره‌ها و یاران شاخص انقلاب برپا شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 برای بازدید علاقمندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری باران شهر آبیک دایر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.