فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان را بهشت اسلامی و جنگ تحمیلی را یک گنج معرفی کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گیلان ، سردار حاج قاسم سليمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در كنگره ملی هشت هزار شهيد استان گيلان اظهار داشت : هشت هزار شهيد، بيست هزار مجروح ، سی هزار ايثارگر و آزاده انسان را متحير می كند. 

گیلان بهشت اسلامی است + تصاویر

وی بیان داشت : گيلان به اندازه چند استان اداي دين كرده، بايد دست تك تك اين مردم را بوسيد.

سردار سلیمانی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

گیلان بهشت اسلامی است + تصاویر

وی افزود: اسلام اعظم بر همه چیز است و باید در راه خدا و اسلام از جان و مال گذشت.

سردار سلیمانی تصریح کرد: گیلان یک بهشت اسلامی است و استانی است که با دارا بودن مراجع بزرگ ،سرداران و فرماندهان ،سی هزار آزاده ، بیست هزار مجروح و 8 هزار شهید به اندازه چند استان احقاق حق کرده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : جنگ ما یک گنج بود که بیت‌الله الحرام و طواف حجاج در برابر آن کم است و به این دلیل امام (ره) در پیام حج خود فرمودند ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان مقابل دشمنان خدا دعا کنید.

وی گفت : مصون ماندن امروز جمهوری اسلامی ، مرهون وجود رهبر معظم انقلاب، و رزمندگان و ایثارگران است.

فرمانده سپاه قدس کشور  با بیان اینکه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان مراسمی کم نظیر است گفت : این کنگره رنگ و بوی دیگری دارد و گویی شهدا در این مراسم حاضر وناظر هستند.

سردار سلیمانی با اشاره به جنگ تحميلی اين موضوع را گنجی معرفی کرد و اذعان داشت: جامعه ای سالم می شود که افراد صالح بر آن حاکم شوند.


انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.