مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: 9 میلیارد ریال اعتبار به نوسازی مدارس نیشابور اختصاص یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدجواد قوامی‌نژاد افزود: حدود 9 میلیارد ریال اعتبار از ادارات و نهاد ها برای مرمت، خرید تجهیزات، اجرای تعمیرات، فضای سبز، ایجاد کتابخانه و تهیه منابع کتاب و ده‌ها مورد دیگر جذب مدارس شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعدد تربیتی از سوی اداره برنامه‌ریزی به مدارس ابلاغ می‌شود، یادآور شد: با یک دستور رفتار فرهنگی تغییر نمی‌کند و باوجودی که این فرآیند زمان‌بر می باشد، ما در اداره جهت‌دهی می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه از ابتدای مهر سال آینده بخشنامه شده که پیش دبستانی‌هایی که از بهزیستی مجوز می‌گیرند زیر نظر ادارات آموزش و پرورش قرار گیرند ادامه داد: در همین راستا تا 21 بهمن ماه امسال به این مراکز مهلت داده شده که برای دریافت مجوز فعالیت یک ساله براساس مجوز قبلی به آموزش و پرورش مراجعه کنند.

قوامی نژاد تصریح کرد:با توجه به اینکه در حال حاضر مهد ها و پیش دبستانی ها از کودکان صفر تا شش سال پذیرش می‌کنند ولی در حالت جدید فقط افراد چهار تا شش سال در پیش‌دبستانی‌ها پذیرش و این مراکز از مهدکودک‌ها تفکیک می‌شوند .

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: با توجه به کمبود اعتبارارت مالی معمولا هر سه ماه از سوی وزارتخانه برای مدارس سرانه مالی واریز می‌شود که به دلیل کم بودن مقدار آن از مردم انتظار مشارکت مالی بیشتر در اداره مدارس را داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.