رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: یک روانشناس از امروز همراه تیم ملی وزنه برداری خواهد بود.

داود باقری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود:  فدراسیون پزشکی ورزشی از امروز یک روانشناس به تیم ملی اضافه کرد البته برای آوردن روانشناس با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نامه نگاری کرده بودیم که متاسفانه جوابی نگرفتیم، برای همین خودمان دست به کار شدیم با توجه به اینکه تا آغاز المپیک ریو زمان زیادی نداریم حضور روانشناس ضروری است .

باقری در ادامه گفت: روانشناس دو کار مهم انجام می دهد اول اینکه سلامت و روان وزنه برداران را کنترل می کند و در جامعه وزنه برداری از آن برای حفظ و ارتقای سلامت بهره برد و دوم کار حرفه ای انجام می شود و به حداکثر توان فردکمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: استرس باعث می شود تا قابلیتهای وزنه بردار پایین بیاید و این روانشناس است که می تواند این موضوع را بهینه کند.

پیگیر عمل محمد پور هستیم 
باقری  عنوان کرد: رایزنی ها در خصوص سعید محمدپور ادامه دارد و بحث در مورد عمل وی است این که چه تضمینی درباره جراحی محمد پور داده شود، مصدومیت سعید جزو آسیب دیدگی نادر است متخصصن این عمل می گویند بعد از عمل محدویت حرکتی به وجود می آید و بعد از جراحی شرایط چگونه خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهداد سلیمی و سعید محمد پور از وزنه برداران خوب و باارزش کشومان هستند امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیتشان بهبود یابد و به میادین رقابتها بازگردند.

انتهی خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار