رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت:عمل جراحی محمد پور موفقیت آمیز بود ولی به المپیک برزیل نمی رسد.

داود باقری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: جراحی زانوی دست سعید محمد پور عصر روز جمعه 21 اسفند با حضور پزشکان ایرانی  بعد از 4 ساعت در بیمارستان خاتم تهران صورت گرفت و خوشبختانه این عمل رضایت بخش بود ، متاسفانه به المپیک ریو دوژانیرو که تابستان 95 برگزار خواهد شد نمی رسد.

وی تصریح کرد: این وزنه بردار شایسته کشورمان 3 تا 7 هفته استراحت و فیزیوتراپی خواهد کرد و زمان بهبود کامل وی بیش از 6 ماه طول می کشد، برنامه هایی از قبیل  استفاده از متخصص تغذیه و روانشناس که برای سلیمی انجام می دهیم برای سعید هم خواهیم داشت.

باقری در ادامه گفت: برای جراحی محمدپور با متخصصان خارجی رایزنی می کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که وی در ایران عمل شود، مصدومیت سعید نادر است و امیدواریم محمد پور هرچه سریعتر به روی تخته باز گردد.

سلیمی روند رو به جلویی را طی می کند
وی در این خصوص یاد آور شد: مدتی از جراحی بهداد سپری شده است و وی بدنسازی و فیزیوتراپی و تمرین سبک انجام می دهد و روند رو به جلویی را طی می کند و تلاش ما این است این وزنه بردار فوق سنگین کشورمان را به المپیک برسانیم.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: سلیمی یکی از شانس های مسلم کسب مدال در المپیک برزیل است وبا پیشرفت خوبی که تاکنون داشته است به حضور این وزنه بردار ارزنده میهن مان در این مسابقات خوشبین هستیم .

انتهای خبر/
برچسب ها: باقری ، بهداد ، محمدپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار