رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از بهره برداری 30 پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان درایام الله مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مهری گفت: برای به بهره برداری رسیدن این پروژه ها، 230 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از30 پروژه آماده بهره برداری پنج طرح مربوط به دام و طیور و معاونت بهبود تولیدات دامی می باشد، افزود: این تعداد پروژه به ظرفیت تولید 68 هزار قطعه مرغ گوشتی، 30 هزار قطعه مرغ تخمگذار، پرورش ماهی با تولید 20 تن در سال و پرواربندی گوساله صنعتی 100 راسی اختصاص دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه درایام الله دهه فجر امسال سه پروژه در حوزه صنایع کشاورزی مورد بهره برداری قرار می گیرد، ادامه داد: این پروژه ها شامل افزایش راه اندازی یک واحد سردخانه به ظرفیت پنج هزار تن و دو واحد فراوری به ظرفیت1600 تن ودو هزار و 500 تن است.

وی با اشاره به سیاست سازمان در سرعت بخشی به روند توسعه کیفی بخش های مختلف کشاورزی در آذربایجان شرقی ، اضافه کرد: با توجه به پتانسیل های موجود استان در تولید کمی و کیفی محصول در تمامی زیر بخش های کشاورزی، سازمان با هدایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بخش های زیربنایی و سرمایه ای درصدد دسترسی به توسعه پایدار است.

مهری دهه فجرانقلاب اسلامی را جاودانه ترین برگ زرین دفتر پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: جهاد، به عنوان ثمره این انقلاب، از شروع تشکیل ، تمامی تلاش خویش را برای عمران و آبادی مناطق روستایی وعشایری مصروف داشته و اینک با استفاده از توان علمی و تخصصی جوانان این مرز و بوم اسلامی، با حرکتی بنیادین توسعه بخش کشاورزی را با تامین امنیت غذایی برای مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید ارزش های انقلاب را که بهای ارزشمندی چون خون پاک مردم میهن بدان هدیه شده به نسل جوان انقلاب بازگو کنیم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.