مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: این 444 پروژه مخابراتی با مجموع سرمایه گذاری 140 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرقانی عنوان کرد: به منظور یکپارچه سازی شبکه مادر مخابراتی کشور و گذر از سیستم‌های سوئیچینگ TDM به نسل جدید مراکز مخابراتی مبتنی بر IP، پروژه NGN/IMS در استان‌های آذربایجان‌شرقی، فارس و خراسان رضوی فردا (چهارشنبه) افتتاح می‌شود.

وی گفت: این پروژه کشوری بوده و باعث ایجاد جهش بزرگ در زمینه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات ارایه شده مخابرات استان می‌شود.

فرقانی ادامه داد: با افتتاح این پروژه نسل جدیدی از خدمات مخابراتی از نظر فنی، کیفی و سرویس‌های جدید به شهروندان ارایه می‌شود؛ به‌طوری که پهنای باند، افزایش یافته و مکالمات در بستر IP انجام خواهد شد که زمینه ساز افزایش کیفیت مکالمات می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان با بیان اینکه با اجرای پروژه NGN/IMS، 18 سرویس جدید به خدمات مخابرات استان افزوده می‌شود، گفت: تماس تصویری، رأی گیری تلفنی، مشاوره تلفنی، برقرای ارتباط با هزینه مخاطب، سرویس کنفرانس تصویری، کنفرانس صوتی، شماره گیری از داخل صفحه وب، تلفن پیش پرداخت کارتی، آهنگ پیشواز صوتی، اختصاص یک سرشماره برای چندین خط با ارسال زنگ همزمان به همه خطوط، سرویس صندوق پیام کوتاه و ... از جمله خدماتی است که با اجرای پروژه NGN/IMS، در استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: البته ارایه این خدمات از سال بعد و پس از انجام تست‌های فنی و ایمنی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همچنین در خصوص یکی دیگر از پروژه های کشوری شرکت مخابرات گفت: با افتتاح شبکه یکپارچه ویدیو کنفرانس در سراسر کشور، امکان استفاده از بستر این شبکه برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌شود.

فرقانی عنوان کرد: توسعه تلفن ثابت در هفت مرکز پر ظرفیت به تعداد 3848، توسعه تلفن ثابت در هفت مرکز کم ظرفیت به تعداد 928 شماره، توسعه سایت تلفن همراه (3G، 4G و WLL) در 127 نقطه، برقراری اینترنت پرسرعت در 39 روستا، تأسیس و توسعه DLC در 39 مرکز به تعداد 4312 شماره، نصب کافونوری در 18 مرکز به تعداد 11 هزار و 908، اجرای فیکسینگ تجهیزات مخابراتی جهت حوادث غیر مترقبه در 12 نقطه استان، ایجاد سایت دوم دیتای منطقه شمال‌غرب در راستای سیاست های پدافند غیرعامل، طراحی و راه اندازی وب سایت جدید و اختصاصی 2020 جهت فروش و پشتیبانی ADSL مخابرات، راه اندازی سایت ثانویه در راستای پدافند غیرعامل و ... بخش‌هایی دیگر از پروژه‌هایی است که فردا افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.