رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر سازمان مرکزی سیاستی را با عنوان پژوهش کاربردی اتخاذ کرده است که به وسیله آن در همه زمینه‌های تخصصی وارد خواهد شد.

داوود نقری رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه سیاستی را به عنوان پژوهشی کاربردی اتخاذ کرده است که این موضوع امکان وارد شدن در تمامی زمینه‌های تخصصی را داراست. 

وی ادامه داد: یکی از این موارد بحث مقابله با ریزگردها است که در حال حاضر سیاست اتخاذ شده به عنوان پیدا کردن راه‌حلی برای مقابله با این پدیده است.

رئیس مرکز توسعه و فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد افزود: نشست‌هایی در غالب کارگروه در واحدهای 6 استان برگزار شد و منشا این آلودگی و ریزگردها مورد بررسی قرار گرفت. 

نقری با بیان اینکه استفاده از فناوری نانو می‌تواند در زمینه مقابله با این مشکل موثر باشد، اظهار کرد: پروژه‌هایی نیز از طریق بخش صنعت مورد تایید قرار می‌گیرد چرا که بنگاه‌های صنعتی (کارخانجات و . . . ) متعددی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دارای مشکلات و معضلات (فنی و انسانی) خصوصا در بخش تولید هستند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار