در دومین روز از دهه مبارک فجر عملیات ساخت مسجد بهارستان مشاهیر با حضور استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه نام عطا احمدی و اعمال وی باید درس و مشق همه ما باشد، گفت: خیرخواهی عطای پهلوان باید برای همه ما الگو باشد.

علیرضا رزم‌حسینی همکاری شهرداری و دهیاری در راستای ارائه مجوزها را ضروری دانست و افزود: این بوستان با هزینه عطا احمدی احداث می شود، ضمن این که وی برای احداث پیاده رو در برخی از خیابان‌های شهر کرمان نیز قول همکاری داده است.

عطا احمدی پدر مدرسه‌سازی کرمان نیز در این آیین با بیان این که نتیجه هر کار خوب و بد انسان به خودش برمی‌گردد، گفت: همه ما در هر پستی که هستیم از استاندار، شهردار، رئیس شورا و یا مدیرکل آموزش و پرورش باید کار کنیم تا شهرمان آباد شود.

گفتنی است مسجد بهارستان مشاهیر در حاشیه کمربندی بزرگ شهر کرمان احداث می شود و مجموعه های فرهنگی این منطقه را تکمیل می کند.

همچنین بوستان عطاء احمدی نیز با مساحت بیش از 30 هکتار در روستای سعیدی به یک پارک منطقه ای و محلی در مسیر تفرجگاه کوهپایه تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساخت ، مسجد ، بهارستان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.