مدیر عامل سازمان قلعه دختر و اردشیر اظهار کرد: دو پلاک و جمعا چهار واحد مسکونی از املاک مسیری اطراف پروژه قلعه دختر و اردشیر تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس مرتضی جعفری با اشاره به اینکه املاک مذکور در فاز اول تملک قرار داشتند، افزود: با توجه به موقعیت مکانی املاک فوق و حائز اهمیت بودن تملک آنها، با تلاش و پیگیری مجموعه سازمان قلعه دختر و اردشیر، با مالکین املاک مورد اشاره توافق و تملک صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از تاریخ 15 دی ماه جاری در حال تخریب املاک فوق هستیم، تصریح کرد: با فوریت نسبت به تخریب کامل و جمع آوری باقی مانده مصالح ساختمانی حاصل از تخریب املاک مذکور اقدام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان قلعه دختر و اردشیر خاطرنشان کرد: انشاءالله در فازهای بعدی این پروژه، محوطه سازی و فضای سبز شهری اجرا می شود.

مدیر عامل سازمان قلعه دختر و اردشیر نیز در ادامه هم چنین از دریافت اسناد اراضی بلوار رضوان و انتقال آنها به مردم خبر داد.

مهندس مرتضی جعفری با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای دریافت اسناد زمین‌های هفت باغ و محمد آباد، خاطرنشان کرد: قرار است این اسناد نیز به زودی دریافت و به مردم انتقال داده شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.