حجت‌الاسلام حسن رضایی‌مهر گفت: محققان حوزوی در مرکز پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم به 60 شبهه بنیادین پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم بیان کرد: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از سال 79 تأسیس و رسالت خود را در این زمینه تاکنون ادامه داده است.

وی از فعالیت گروه‌های علمی و اساتید رشته‌هایی مانند کلام، قرآن، فقه و... خبر داد و گفت: مهم‌ترین فعالیت این مرکز را می‌توان پاسخگویی به شبهات بنیادین عنوان کرد که به شیوه معمول هنگامی که یک پرسش مطرح می‌شود، به هزاران پرسش دیگر نیز به صورت بنیادین پاسخ داده خواهد شد.

رضایی مهر با بیان اینکه 60 شبهه بنیادین در این مرکز پاسخ گفته شده است، تصریح کرد: این موسسه زیر نظر حوزه علمیه به فعالیت می‌پردازد و با همین شرایط و فارغ از تشریفات اداری، اقدامات مؤثر و فعالیت‌های گسترده‌ای دارد تا جایی که خوراک برخی از مراکز پاسخگویی به شبهات را نیز تأمین می‌کند.

- مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم همچنین از انتشار نشریه «پاسخ» در دومین شماره الکترونیکی خبر داد و گفت: دومین شماره الکترونیکی این نشریه در دست انتشار قرار گرفته است

وی از تولید نرم‌افزارهای تخصصی دیگر در این مرکز خبر داد و خاظر نشان کرد: «پاسخ به شبهات ولایت فقیه» از جمله این نرم افزارها است که پرسش‌ها و شبهات بسیاری را در این زمینه پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.