امیدوارم کفه ترازو به سمت گروهی خاص بالا و پایین نشود

امیدوارم در بخش‌های تازه وارد به اندازه سایر بخش‌ها بها داده شود.

شهریار مسرور سرپرست گروه ریتون در گفتگو با  خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌ریزی اجرای خود در سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: با توجه به اضافه شدن بخش فیوژن به جشنواره موسیقی ابتدا زمان در نظر گرفته شده برای هر گروه 60 دقیقه بود و ما حدود یازده قطعه را برای اجرا آماده کرده بودیم.
 
وی ادامه داد: اما با تغییر زمان  تعداد قطعات را به 8 قطعه کاهش دادیم. قطعات به ترتیب «بی‌قرار»، «بیدار»، «گاهی وقتا»، «تهران» و دو قطعه انگلیسی و ... هستند که البته تصور نمی‌کنم، زمان در نظر گرفته شده برای اجرای تمامی قطعات کافی باشد.
 
وی در رابطه با تغییرات سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: اتفاق اضافه شدن بخش فیوژن اتفاق امیدبخشی است. اما امیدوارم به موسیقی فیوژن به اندازه دیگر قسمت‌ها بها داده شود و کفه ترازو به سمت گروهی خاص بالا و پایین نشود.
 
وی تصریح کرد: زیرا زمانی که کفه ترازو به نفع شخص یا گروهی باشد، دیگر افراد شرکت کننده که برای حضورشان زحمت کشیده دیده نمی‌شوند.
 
گفتنی است؛ گروه ریتون به سرپرستی شهریار مسرور و همراهی علیرضا شمس اسکندری، آرین کشیشی، فرشاد سجادی و فؤاد الهی قمشه‌ای در 25  بهمن در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه خواهد رفت.
 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار