دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه از تدوین طرح جامع هوشمندسازی معابر کرمانشاه تا آخر امسال خبر داد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن زاهدی در نشست خبری تصریح کرد: از آنجا که دیگر نیروی انسانی جوابگوی کنترل ترافیک نیست، از دو سال قبل برخی معابر را به سامانه هوشمند مجهز و شش دوربین در نقاط مختلف شهر نصب کردیم.

وی افزود: امسال نیز 18 دوربین دیگر در معابر شهر کرمانشاه نصب کردیم و امیدواریم این اقدامات، اصلاح رفتارهای مردم را به همراه داشته باشد.

زاهدی با توجه به کمبود منابع برای اجرای این طرح‌، از مشارکت بخش خصوصی به روش BOT خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با انتخاب یک پیمانکار طرح جامع هوشمند سازی معابر را تدوین شده و تا پایان سال این طرح محقق شود.

دبیر شورای ترافیک استان کرمانشاه، نیز درباره ممنوعیت عبور خودروهای سنگین از خیابان حدادعادل گفت: برای حفظ امنیت شهروندان از تردد خودروهای سنگین در این خیابان جلوگیری شد.

وی یادآوری کرد: در هیچ شهری وسایل نقلیه سنگین وارد شهر نمی‌شود بلکه در یک پایانه بار خود را تخلیه کرده و آن را به خودروهای سبک‌تر واگذار می‌کنند.

زاهدی اذعان کرد: در ابتدای کار فروشندگان خودرو مستقر در خیابان 40 متری سیروس جمع‌آوری شدند، در ضمن، این کار را در شهرک مسکن نیز انجام دهیم.

وی افزود: با احداث این شهرک نمایشگاهی، مزاحمت‌هایی که خدمات خودرو در شهر ایجاد کرده و جلوه شهر را به هم زده، مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.