عزیزیان:

سهمیه المپیک را به خاطر بی تجربگی از دست دادم

ملی پوش اهداف پروازی گفت: کم تجربگی و استرس بالا در مرحله فینال باعث ناکامی‌ام در رسیدن به المپیک بود.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات آسیایی هند اظهار داشت: از آنجا که مسابقات آسیایی هند آخرین پله تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک بود تیراندازان در بالاترین سطح ظاهر شدند و قویترین ورزشکاران به ویژه در مرحله فینال شرکت کرده بودند.
 
وی افزود: من هم توانستم به فینال صعود کنم اما به دلیل کم تجربگی و فشار بالا شانس کسب سهمیه را از دست دادم تیرانداز کویتی که قهرمان شد دارنده دو مدال المپیک است و نفر دوم از امارات چندین مدال جهانی را در کارنامه دارد.
 
ملی پوش اهداف پروازی گفت: برای قهرمانی و المپیک باید هزینه کرد اما متاسفانه تیراندازی ایران از نظر امکانات و تجهیزات با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست بیشتر ورزشکاران با همین  امکانات محدود امتیازات خوبی می‌گیرند.

سعیده سیراتی از ورزشکاران اهداف پروازی همیشه یک پای فینال است. فدراسیون اگر به اهداف پروازی بیشتر بها بدهد قطعا روند رو به رشدی خواهد داشت.
 
وی درباره برنامه ‌اش برای ادامه حضور در تیراندازی گفت: مسابقات کسب سهمیه تمام شد و اهداف پروازی هم مثل همیشه دست خالی از این مسابقات برگشت تصمیم دارم برای مدتی از تیراندازی خداحافظی کنم و برای کارهای دیگر برنامه ریزی داشته باشم.
 
عزیزیان درباره برگزاری مسابقات اهداف پروازی آسیایی در ایران تصریح کرد: بعید می‌دانم این مسابقات در همان تاریخ مقرر شده برگزار نشود. چون با توجه به صحبت هایی که با ورزشکاران کشورهای دیگر در هند داشتیم. می خواهند برای المپیک آماده شوند علاوه بر آن مسابقات جایزه بزرگ آذربایجان نیز برگزار می شود و تیراندازان ترجیح می دهند در این رقابت ها شرکت کنند.
 
وی افزود: متاسفانه در اهداف پروازی برنامه های منسجمی برای برگزاری چنین رویدادهایی در نظر گرفته نمی شود اگر زمان برگزاری این رقابت ها مدیریت شود و برنامه ریزی درستی صورت بگیرد قطعا ورزشکاران با کیفیت شرکت خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: مهم ترین مسابقه اهداف پروازی برای ملی پوشان رقابت های 2018 المپیک اندونزی است که از همین امروز تیراندازان باید برنامه داشته باشند و فدراسیون مشکلات حداقلی ملی پوشان را برطرف کند. اما ما عادت کردیم که در آخرین لحظه تصمیم بگیریم که در این مسابقات شرکت کنیم یا نه.
 
وی در پایان گفت: متاسفانه تمام هم و غم فدراسیون تفنگ و تپانچه است و برنامه ای برای اهداف پروازی ندارد این مسئولان هستند که باید فعل خواستن را در ورزشکاران بوجود آورند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار