وبسایت روزنامه هیل در گزارشی نوشت: طرح اعمال محدودیت در لغو تحریم های ایران، ممکن است دموکراتها را به دو گروه تقسیم کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت روزنامه هیل در گزارشی نوشت: تلاش نمایندگان مجلس سنای آمریکا برای اعمال محدودیت در لغو تحریم های ایران، ممکن است نامزدهای حزب دموکرات را به دو گروه تقسیم کند: نمایندگانی که معتقدند تحریم های اخیر "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا کافی است و افرادی که معتقدند کنگره باید تحریم های شدیدتری علیه ایران اعمال و این کشور را بیشتر منزوی کند.

"کریس مورفی،" سناتور دموکرات ایالت کنتیکت از اقدامات اخیر دولت آمریکا حمایت کرد و اعمال تحریم علیه 11 فرد وابسته به برنامه موشکی ایران را کافی خواند. وی در این خصوص گفت: به نظر من اگر ایران باز هم به آزمایش های موشکی خود ادامه دهد، باید تحریم های بیشتری علیه این کشور اعمال شود. من با اقدامات دولت موافق هستم. 

این درحالیست که "تیم کین،" سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا که پیشتر برای انزوای ایران کنگره را تحت فشار قرار داده بود گفت: نیازی به تحریم های بیشتر علیه ایران نیست.

"بن کاردین،" سناتور دموکرات ایالت مریلند و "جو منشن،" سناتور دموکرات ایالت ویرجینیای غربی که با توافق هسته ای ایران مخالف بودند، اعلام کردند تحریم های جدید علیه ایران مورد حمایت دموکرات ها است.

"رابرت منندز،" سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی روز گذشته در این خصوص گفت: در حال آماده سازی مقدمات تحریم های جدید علیه ایران هستیم که ارتباطی به برنامه موشکی ایران ندارد. وی این تحریم ها را سال گذشته با سناتور مارک کرک طرح ریزی کرد.

"باب کورکر،" سناتور دموکرات ایالت تنسی نیز اعلام کرد قرار است یک لایحه جدید در خصوص ایران به مجلس ارائه دهد که بیشتر دموکرات ها از آن حمایت خواهند کرد.

روز گذشته نمایندگان مجلس آمریکا برای بار دوم با ارائه طرحی جدید، خواستار اعمال محدودیت در لغو تحریم های ایران شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار