معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 28هزارتن قیر رایگان درشهرستان های این استان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ غلامرضا امیدوار افزود: در این طرح راه های روستایی بیش از 218 روستا با اعتباری افزون بر 760 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد بهسازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان های گچساران و دنا بیشترین میزان قیر رایگان را دریافت کرده اند، تصریح کرد: در شهرستان گچساران هشت هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر و اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان به میزان 550 هزار متر مربع آسفالت شده است.

امیدوار اظهار کرد: این روستاها شامل باباکلان، بی بی جان آباد، آبشیرین، پشه کان، سربیشه، ماهور باشت، کلاغ نشین، ناصر آباد و تعدادی دیگر است.

وی عنوان کرد: در شهرستان دنا نیز 32 روستا با اعتباری بیش از 86 میلیارد ریال از سهمیه قیر رایگان برخوردار شده که 392 هزار مترمربع تا پایان امسال آسفالت می شود.

 امیدوار گفت: توزیع قیر رایگان برای آسفالت راه های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات دولت تدبیر و امید است.

بیش از یکهزارو 700 روستا در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که این روستاهای بیش از نیمی از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می دهند.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.