عموییان رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم گفت: نفرات راه یافته به جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر قم معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر امروز با حضور ۱۶ ورزشکار داخلی و خارجی مدعی قهرمانی به انجام خواهد رسید و نفرات اصلی با هم رقابت می‌کنند.

عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان کرد: حضور ۱۲ پینگ پنگ باز در جدول اصلی قطعی شده بود و برای شناسایی ۴ ورزشکار باقی مانده، پینگ پنگ بازانی از نقاط مختلف کشور در دور مقدماتی و آزاد در خانه تنیس روی میز قم با هم رقابت کردند.

وی افزود: حسین امیری از قم، حمید شمس از البرز، آبایی از مرکزی و محمدپور از یزد در کنار ۲ پینگ پنگ باز قمی مجموع ۱۶ نفر نهایی را تشکیل می‌دهند و قرار است با پینگ پنگ بازان ملی پوش کشورمان و نیز پینگ پنگ بازان چین و کره شمالی با هم رقابت کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات بین المللی جام فجر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز ایران است که به میزبانی هئیت تنیس روی میز و در خانه تنیس روی‌میز قم برگزار می‌شود

در پایان خاطر نشان کرد: پینگ پنگ بازان چینی حاضر در این مسابقات، نفراتی هستند که در ترکیب تیم شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر حضور دارند و ۲ پینگ پنگ باز کره شمالی نیز پیش از این در اردوی آماده سازی در قم شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.