اردبیل؛

اعزام 50 هزار دانش‌آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی و مرقد امام راحل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز از استان اردبیل به مناطق عملیاتی و مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده در همایش گرامیداشت شهدای والامقام و نکوداشت رانندگان شهید ناوگان مسافربری بین‌شهری در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی سپاه استان اردبیل اعزام کاروان راهیان نور است که امسال بیش از 50 هزار دانش‌آموز از استان اردبیل به مناطق عملیاتی کشور و مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور در گروه‌های مختلف نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است، گفت: اجرای این برنامه یک کار بسیار ارزشمند بوده که سبب تقویت روحیه معنوی و جهادی در بین دانش‌آموزان، جوانان و نسل امروزی شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه رانندگان و نیروهای پشتیبانی در 8 سال دفاع مقدس نقش بسیار ارزنده‌ای در جابه‌جایی رزمندگان و کمک به حفظ نظام و دستاوردهای آن داشته‌اند، بیان کرد: خدمات این رانندگان دلاور در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان این قشر تلاشگر هستیم.

بابازاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای راننده 8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: اقتدار و امنیتی که هم اکنون در کشور حاکم شده در سایه خون شهدای والامقام و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران بوده است.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی از طریق شبکه‌هایی ماهواره‌ای و فضای مجازی در صدد تضعیف روحیه ولایتمداری و بصیرت مردم ایران هستند که نیاز است در این راستا همگان هوشیاری لازم را داششه باشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که خداوند به مردم ایران داده ولایتمداری بوده که ما در سایه ولایت فقیه هم اکنون در مناطق بین‌المللی به قدرت بسیار بالایی دست یافته‌ایم و دشمنان روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.