قزوین؛

یارانه کشمش در قزوین پرداخت می‌شود

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قزوین، از دستور ویژه استاندار برای تسریع در پرداخت یارانه کشمش در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛عباسعلی درافشانی  اظهار کرد: استان قزوین یکی از مناطق مستعد و دارای رتبه در تولید انگور محسوب می شود و یکی از سیاست های اصلی دولت برای توسعه فعالیت های اقتصادی توجه به استعدادهای ذاتی مناطق و تقویت فعالان آن بخش است.

وی افزود: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید و حمایت از تولیدکنندگان به ویژه در بخش کشاورزی، یارانه ای با همین هدف مشخص و با موافقت دولت برای محصول کشمش تامین و ابلاغ شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تصریح کرد: این تصمیم با هدف حمایت دولت و بویژه وزارت جهاد کشاورزی از تولید و باغداران زحمت کش است.

درافشانی گفت: این یارانه با پیگیری دستگاه های اجرایی استان به ویژه اداره کل جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و حمایت های استانداری صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در نشست فعالان زیربخش های کشاورزی استان با استاندار قزوین، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بخش، مقرر شد اتاق فکر برای طرح مسائل مربوط به هر زیربخش به صورت مستمر تشکیل و درخصوص سازوکارهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، با تکیه بر ظرفیت های داخلی تصمیم گیری کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری افزود: این اتاق فکر با حضور نمایندگان کشاورزان و تولیدکنندگان در قالب تشکل ها، مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی مسئول با هدف ارتقاء بهره وری در تولید، کاهش مصرف آب، پایین آوردن هزینه های تولید و تصمیم گیری های منطقی و اصولی تشکیل و راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.