رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: پیکارهای ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ایران به میزبانی قم برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هر ساله رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طبق تقویم فدراسیون ووشو کشورمان در فصل زمستان و در یکی از ماه‌های بهمن یا اسفند برگزار می‌شود.

اردستانی رئیس هیئت ووشو استان قم بیان کرد: فدراسیون ووشو امسال رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌ سنی بزرگسالان برای انتخاب بهترین‌ها به منظور حضور در اردوی تیم ملی ایران برای اعزام تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان کشورمان به پیکارهای قهرمانی آسیا را در بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده و بعد از سه روز برگزاری مسابقات بخش مردان از روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه میزبان رقابت‌های بخش بانوان است.

وی افزود: هیئت قم میزبانی ووشوکاران برتر کشور از استان‌های مختلف را در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بر عهده داشت و تلاش کردیم که تمامی شرکت‌کنندگان از این میزبانی راضی باشند.

وی عنوان کرد: تمام ووشوکارانی با آمادگی کامل به این رقابت‌ها آمده بودند و در روز پایانی نیز که پیکارهای بخش ساندا یا مبارزه به انجام رسید، جذابیت و حساسیت بیشتری بر مسابقات حاکم شده بود.

وی تصریح کرد: هدف این است که یک تیم ملی پرقدرت و آماده در مسابقات آسیایی سال 2016 داشته باشیم و بر همین اساس بهترین‌ها در قم رقابت کردند تا اردوی تیم ملی تشکیل شده و ایران در رقابت‌هایی که شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود بهترین حضور را داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون ووشو از روز یکشنبه هجدهم بهمن ماه پیکارهای ووشو بانوان به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار می‌شود و برترین‌های این پیکارها نیز به اردوی تیم‌های ملی تالو و ساندا کشورمان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.