همزمان با دهه مبارکه فجر طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، ۳۵ پروژه بخش کشاورزی در استان قم با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ هزار و ۸۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی، تعاون و کشاورزی در بستر فرهنگ و مدیریت جهادی» که ظهر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مسئولان استان در ساختمان اداری استان مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، از ۳۵ طرح و پروژه مربوط جهاد کشاورزی و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر به طور نمادین رونمایی شد.

این طرح‌ها شامل  ۱۰ پروژه بهبود تولیدات دامی با اشتغالزایی ۲۸ نفر، یک پروژه بهبود تولیدات گیاهی‏، ۱۶ پروژه آب و خاک با اشتغال زایی ۱۰۲ نفر، سه پروژه در بخش صنایع با اشتغال زایی ۱۰۴ نفر و یک پروژه در بخش شیلات با اشتغال زایی ۲۴۰ نفر می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم در این مراسم،  دو خصیصه مهم ایمان و اخلاص و جدیت و کوشش فراوان را برای مدیریت جهادی ضروری عنوان کرد و گفت: جامعه امروز ما نیازمند تلاش خالصانه و تکیه بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است.

این همایش از ۳۷ نماینده و مدیر عامل برگزیده شرکت‌های تعاونی کشور، پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزیدگان مقالات ارائه شده به همایش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.