قم؛

رونمایی از 35 پروژه کشاورزی در استان قم

همزمان با دهه مبارکه فجر طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، ۳۵ پروژه بخش کشاورزی در استان قم با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ هزار و ۸۶۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی، تعاون و کشاورزی در بستر فرهنگ و مدیریت جهادی» که ظهر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مسئولان استان در ساختمان اداری استان مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، از ۳۵ طرح و پروژه مربوط جهاد کشاورزی و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر به طور نمادین رونمایی شد.

این طرح‌ها شامل  ۱۰ پروژه بهبود تولیدات دامی با اشتغالزایی ۲۸ نفر، یک پروژه بهبود تولیدات گیاهی‏، ۱۶ پروژه آب و خاک با اشتغال زایی ۱۰۲ نفر، سه پروژه در بخش صنایع با اشتغال زایی ۱۰۴ نفر و یک پروژه در بخش شیلات با اشتغال زایی ۲۴۰ نفر می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم در این مراسم،  دو خصیصه مهم ایمان و اخلاص و جدیت و کوشش فراوان را برای مدیریت جهادی ضروری عنوان کرد و گفت: جامعه امروز ما نیازمند تلاش خالصانه و تکیه بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است.

این همایش از ۳۷ نماینده و مدیر عامل برگزیده شرکت‌های تعاونی کشور، پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزیدگان مقالات ارائه شده به همایش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.