پور کیان: توکلی تمرینات مدونی با ملی پوشان برگزار می کند

عضو شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری گفت: ملی پوشان تمرینات خیلی خوبی را زیر نظر توکلی انجام می دهند و اردوها رضایت بخش است.

عبدالرحیم پور کیان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان از 22 دی در کمپ سالن 5 مجموعه ورزشی از دی آغاز کرده است و ملی پوشان زیرنظر حسین توکلی و کادر فنی تمرینات خود را انجام می دهند و تاکنون این اردوها عملکرد قابل قبولی داشته است و هدف به اوج رساندن  اعضای تیم ملی است و هم اکنون شرایط خوبی در اردو حاکم است.

وی تصریح کرد: با این همدلی که در فدراسیون وجود دارد با تلاش وزنه برداران خوب کشورمان امید به کسب چندین مدال برای امت شهیدپرور کشورمان در المپیک ریو است و همه در تلاشیم تا تیم ملی در این مسابقات نتایج خوبی به دست آورد.

کمیته فنی به شورای عالی فنی تغییر کرد
کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری عصر روز سه شنبه 13 بهمن  جلسه تشکیل داد، این نشست که با موضوع تغییر نام و ساختار کمیته فنی برگزار شد با تایید قاطع  اعضای و موافقت مرادی ساختار فنی و برخی اعضاءهم تغییرپیداکرد.

در این جلسه علی مرادی، رئیس فدراسیون ، حسین مقامی دبیر فدراسیون ،  محمد نصیری ، علی پاکیزه جمع، داود علی ملکی، مصطفی حکمت پور، مهدی عطار اشرفی، نصرالله دهنوی همایون بسطامی، رضا کاظمی نژاد، منوچهر رضاخانی و داود باقری رئیس کمیته پزشکی برگزارشد .

در این جلسه محمد ذهتاب  رئیس شورای عالی فنی شد و محمدرضا کاظمی نژاد و نصرالله دهنوی به ترتیب دبیر و نایب رئیس این شورا منصوب شدند.

دیگر اعضاءاین شوراعبارتند از همایون بسطامی عضو شورای فنی و مسئول کمیته رسیدگی و سازماندهی استانهای فدراسیون وزنه برداری
علی پاکیزه جمع، مشاور فنی رئیس فدراسیون و عضو شورای عالی فنی

مهدی عطار اشرفی، مشاور رئیس فدراسیون در بخش امور مراجعین و پیگیریهای منصوب و عضو شورای عالی فنی 
داود علی ملکی، با سمت سرپرست کمیته مربیان وعضو شورای عالی فنی 
عبدالکریم پور کیان علاوه بر مشاور رئیس فدراسیون در بخش توسعه همگانی وزنه برداری ،به عنوان عضو شورای عای در جلسات حضور دارد و مصطفی حکمت پور  رئیس کمیته اموزش وتحقیقات ، داود باقری رئیس کمیته پزشکی و منچهر رضاخانی رئیس کمیته داوران نیز از این پس با تصویب اعضاءشورای عالی فنی به عنوان عضوی ازاین شورا در جلسات حضور پیدا می کنند.

پور کیان دراین خصوص گفت: در شورای عالی فنی در حقیقت مسئولیت به نحوی تعریف شده جامع وکامل باشد وپیشبرد اهداف فدراسیون است و به صورت یک راهبرد ترسیم شده است و نقشه راه برای جائی که هستیم و جائی که باید باشیم و نقاط اسیب شناسی را بشناسیم و کار عملی کنیم و نقات قوتمان را تقویت کنیم.

وی درادامه خاطر نشان کرد :همکاری و تعاملی که در فدراسیون حاکم است همه وهمه در جهت موفقیت وزنه برداری ایرا ن در عرصه های بین المللی است و مدالهای رنگانگ و خوشرنگی که در اینده توسط قهرمانان ارزنده کشورمان به دست خواهد امد می باشد.
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار