بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: قرارداد 6 ماهه ای با تیم الغرافه قطر امضاء کردم.

با الغرافه قرارداد بستیم/عرفان حرفه ای نیست
سجاد استکی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از رقابت های قهرمانی آسیا برای عقد قرارداد با تیم الغرافه،‌ به قطر آمده و قراردادی 6 ماهه با این تیم امضا کردم، اولین بازی ام امروز مقابل تیم لخویا است.

استکی در خصوص همگروهی ایران با تیم های شرکت کننده انتخابی المپیک خاطر نشان کرد: تیم های همگروه ایران، تیم های قدرتمندی هستند، اسپانیا،‌ سوئد و اسلونی جزو تیم های مطرح و صاحب سبک هندبال هستند.

تیم ملی ایران کار سختی پیش رو دارد، به نظرم شانس المپیکی شدنمان تنها یک درصد است.

وی افزود: نباید خودمان را فریب دهیم، زمان زیادی برای جبران موقعیت های از دست رفته نداریم. با آمدن مربی خوب و برنامه ریزی های دقیق شاید اتفاقات دیگری برای تیم ملی هندبال کشورمان بتوان رقم زد.

استکی در خصوص سرمربی تیم ملی کشورمان نیز خاطر نشان کرد: به عقیده من عرفان بار فنی ندارد و بسیار لجباز است.

وی سرمربی حرفه ای نیست. اگر مربی با تجربه ای بود تیم ایران در مسابقات بحرین عملکرد ضعیفی از خود نشان نمی داد.

عرفان در حد تیم ملی ایران نیست و به نظر من هزینه هایی که برای قرارداد اسماعیلاجیج توسط فدراسیون صرف شده اگر صرف مربی دیگری می شد، خیلی بهتر از این ها شاهد پیشرفت تیم ملی هندبال کشورمان بودیم.

سرمربی تیم ملی نباید به بازیکنانش بگوید شما تاکتیک پذیر نیستید، این مسأله به دور از اخلاق حرفه ای یک مربی است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه سرمربی تیم ملی هندبال یک روز قبل از مسابقات به بازیکنان تاکتیک جدید پیشنهاد می کند، آیا این اخلاق یک  مربی با تجربه است؟

از این رو گفتن این تاکتیک ها نیز بی تاثیر بوده و کاری از پیش نبرده این تاکتیک ها باید در اردوهای تیم ملی ارائه می شد، نه در طول بازی!!!

ملی پوش هندبال در پایان گفت: امیدوارم پس از این اتفاقات خوبی برای هندبال بیفتد و به فکر یک سرمربی جدید برای تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استکی ، هندبال ، الغرافه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار