مربی تیم ملی هندبال با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان تا پایان اردیبهشت 95 با فدراسیون قرارداد دارد گفت: ‌درست نیست به عنوان همکار عرفان، در خصوص عملکرد وی نظری ارائه دهم.

در مورد عرفان نظر نمی دهم
محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان با توجه به قراردادی که با فدراسیون هندبال امضا کرده تا پایان اردیبهشت 95 با فدراسیون قرارداد دارد و تا اتمام دور دوم مسابقات انتخابی المپیک کنار تیم ملی هندبال است.

وی در ادامه گفت: به عنوان همکار سرمربی تیم ملی کشورمان درست نیست در خصوص عملکرد وی نظری بدهم و ترجیح می دهم این کار را به کارشناسان و کمیته فنی مسابقات واگذار کنم.

طاهری در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات انتخابی مردان آسیا گفت: با تیم های هندبال کاملی در مسابقات بحرین شرکت نکردیم و متاسفانه به علت کارشکنی بحرینی ها از حضور سجاد در دیدار مقابل بحرینی ها محروم بوده و مصدومیت تعدادی از بازیکنان و دیگر مسائل باعث شد تا تیم ملی هندبال نتوانست عملکرد قابل قبولی در این دوره مسابقات از خود نشان دهد.

مربی تیم ملی هندبال در خصوص همگروهی ایران با تیم های اسلونی،‌ سوئد و اسپانیا گفت: تمامی تیم های شرکت کننده صاحب سبک هندبال هستند و تیم های قدرتمند و حرفه ای محسوب می شوند.

کار هندبالیست های کشورمان برای صعود به المپیک بسیار دشوار است. تمامی تیم ها به امید کسب این سهمیه با قدرت هرچه تمام تر در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم با راهکارهای خوب سرمربی تیم ملی کشورمان و انتخاب خوب بازیکنان راه را برای صعود به المپیک هموار نمائیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار