تیم والیبال کاله آمل مقابل ثامن الحجج خراسان متحمل شکست سه بر صفر شد تا برای باقی ماندن امیدهای صعودش به پلی‌آف امیدوار به پیروزی سایپا مقابل آرمان اردکان باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست از ساعت 17 امروز با برگزاری یک دیدار در سالن مهران مشهد ادامه پیدا کرد. 

تیم ثامن الحجج خراسان که هفته گذشته با پیروزی مقابل آرمان ورزشی اردکان صعود خود به پلی‌آف این مسابقات را قطعی کرده بود، این هفته پذیرای تیم کاله آمل بود. آملی‌ها با وجود اینکه به کسب پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتند اما در نهایت با حساب 3 بر صفر مقابل میزبان خود متحمل شکست شدند. 

تیم کاله آمل حالا برای اینکه هنوز امید به حضور در مرحله پلی‌آف این مسابقات داشته باشد، باید امیدوار باشد که سایپا مقابل آرمان ورزشی اردکان به پیروزی برسد. آن هم در حالی که آرمان ورزش اردکان تا این لحظه از سایپا پیش است و باخت سایپا در آن دیدار به منزله حذف کاله از مسابقات خواهد بود.

آملی‌ها در این دیدار در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 20 مغلوب ثامن الحجج خراسانی شدند که هفته آینده برای قطعی شدن چهارمی خود باید به مصاف شهرداری تبریز بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار