کارخانه: چیزی از ارزش‌هایمان کم نشد!

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره باخت به شهرداری تبریز گفت: از عملکرد کلی بازیکنانم در لیگ رضایت دارم و معتقدم این باخت چیزی از ارزش‌های ما کم نکرد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، پس از شکست سه بر یک تیم بانک سرمایه مقابل شهرداری تبریز گفت: به حریفمان برای این نمایش عالی تبریک می‌گویم. آن ها امروز روز خوبشان را پشت سر گذاشتند آن هم در حالی که تیم من روز بدی را داشت.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که این شکست چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نکرد و ما در تمام طول مسابقات این فصل نمایش خوبی داشتیم. به هر حال همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند و تیم بانک سرمایه هم از این قاعده مستثنی نیست.

سرمربی تیم بانک سرمایه با بیان این مطلب که با یک پیروزی مقابل جواهری گنبد در هفته بعد می‌توانیم به عنوان تیم نخست راهی پلی‌آف شویم گفت: برای ما بسیار مهم است که در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین باشیم زیرا این موضوع می‌تواند شرایط بهتری را در مرحله حذفی برایمان ایجاد کند.

کارخانه اضافه کرد: باید شکست امروز را فراموش کنیم و به فکر بازی پایانی مقابل گنبد باشیم. شک نکنید که عملکد بازیکنان تیم بانک سرمایه در ادامه به همان منوالی پیش خواهد رفت که پیش از این رقم خورده بود.

سرمربی تیم بانک سرمایه درباره اعتراضات محمد موسوی به داور این دیدار گفت: به بازیکنم حق می‌دهم. داور دوم این دیدار اصلا در حد و اندازه‌های یک بازی حساس لیگ برتری نبود. او بسیار کم تجربه بود و اشتباهات فاحشی داشت و در چندین مورد سوت‌هایش باه ناحق به ضرر ما شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار