قزوین ؛

اتباع بیگانه تهدید برای فرصت های شغلی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان شهرستان قزوین گفت: وجود اتباع بیگانه در این استان فرصت های اشتغال در صنعت ساختمان را روز به روز تهدید می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بهمن قربانی افزود: رکود ساخت و ساز در استان متاسفانه مشکلات فزآینده ای را برای استان کاران و کارگران این بخش ایجاد کرده است.

به گفته وی، حضور اتباع بیگانه فاقد مجوز در استان قزوین بسیاری از فرصت های شغلی صنعت ساختمان را در معرض تهدید قرار داده است.

وی اضافه کرد: از مسوولان انتظار داریم با برنامه ریزی و تصمیم گیری های لازم و با همدلی و هم افزایی با سمن های کارگری و کارفرمایی این بخش درصدد بررسی و رفع موانع و مشکلات پیش روی صنعت ساختمان استان برآیند.

وی ایجاد جایگاههای مناسب برای استادکاران و کارگران، وجود نیروهای متخصص و دارای کارت مهارت از سوی اداره فنی و حرفه ای، صدور کارت هوشمند انجمن برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و استفاده از کارگران نیمه ماهر در ایجاد و احداث بناها را از دیگر مشکلات فراروی صنعت ساختمان دانست.

قربانی اضافه کرد: امیدواریم در سایه همکاری های متقابل دستگاههای اجرایی استان با این انجمن روند رو به رشدی را در بررسی مشکلات و رفع دغدغه های کارگری نظاره گر باشیم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اتباع ، بیگانه ، فرصت ، شغل ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.