معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء سطح آموزش دانش‌آموزان، مراکز قرائت‌خانه در استان قزوین راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛سعید پای‌نبردبیان کرد: کمیته کیفیت‌بخشی آموزش چندین برنامه اصلی داشته که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به راه‌اندازی قرائت‌خانه‌ها اشاره کرد که در جهت آموزش موثر و مطلوب در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برخی شاخص‌های ارزیابی عملکرد از سوی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برخی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد که وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته است می‌توان به میاینگین نمرات دورس نهایی، رتبه کنکور، توسعه متوازن رشته‌ها و عملکرد دروس فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

پای‌نبرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال استان قزوین در کنکور سه رتبه ارتقاء یافته و در حال حاضر در رتبه 11 کشوری قرار دارد که باید بستر لازم برای ارتقاء به 5 استان برتر کشور توسط مدیران و مسئولان مربوط فراهم شود.

وی ادامه داد: توسعه متوازن رشته‌ها از جمله عوامل مهم و موثر در ارتقاء رتبه کنکور بوده که باید مورد توجه مسئولان مربوط قرار بگیرد تا این اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری المپیادها و جشنواره علمی با ایجاد حس رقابت و انگیزه در دانش‌آموزان، آزمونی در جهت ارزیابی سطح دانش آنها بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.