فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از توقیف یک دستگاه خودرو "پراید" حامل احشام مسروقه و دستگیری سارقان در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ" دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "کناره" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو "پراید" که قصد ورود به کشارگاه دام را داشت مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف كردند. 

وي افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 7 راس احشام را که در صندوق و صندلی عقب خودرو قرار گرفته بود را کشف، راننده و دو نفر سرنشین را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پاسگاه انتقال دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" ادامه داد: در بازجویی های اولیه از دستگیر شدگان که سه نفر بودند، آنان به سرقت احشام از شهرستان "جهرم" اعتراف و اظهار كردند؛ قصد داشتند احشام مسروقه را تحویل کشتارگاه دهند. 

سرهنگ" القاصی مهر" به دامداران توصیه كرد: دامداری و محل نگهداری احشام خود را با نصب حفاظ های مطمئن، استفاده از حیوانات نگهبان، نصب دوربین مداربسته و سرکشی مداوم از محل نگهداری احشام در برابر نفوذ سارقان، مقاوم سازند. 

وی هم چنین از شهروندان در خواست كرد: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی كنند. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: کشف ، احشام ، سرقتی ، کشتار ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.