تیم بانوان آتشنشانی و خدمات ایمنی شیراز در مسابقات بانوان کارگر استان فارس به قهرمانی رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ تیم بانوان آتش نشانی در یک گروه پنج نفره در مسابقات بانوان کارگر استان فارس که به میزبانی هیئت کارگران فارس به مناسبت ایام پرفروغ دهه فجر برگزار شده بود شرکت کرده و در رده های مختلف این دوره از مسابقات مقام آوردند و به مقام اولی این دوره از مسابقات رسیدند. 
آزاد دانشور مسئول ورزش بانوان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد : این مسابقات در سه رده سنی 21 تا 29سال ، 30 تا 39 و 39 سال به بالا در روز 14 بهمن ماه با 60 نفر شرکت کننده در مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد . 

دانشور ادامه داد : تیم آتش نشانی شیراز متشکل از خانم ها زهرا قنبری ، مریم قادری ، زهرا بهمنی ، زهره باقری و مژده ندایی در دو رده 21 تا29 سال و 30 تا39 سال شرکت کردند که در رده زیر 30 سال مژده  ندایی و زهره باقری ، مقام اول و چهارم را کسب کردند. 

وی بیان کرد : همچنین در رده 30 تا 39 سال زهرا قنبری مقام اول و زهرا بهمنی و مریم قادری مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و در مجموع تیم آتش نشانی شیراز مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد .   
   
این مسابقات در شش آیتم دو 9*4 ، دو 540 متراستقامت ، دو 36 متر سرعت ، قدرت انفجاری ، پرتاب توپ مدیسن بال، چابکی و هماهنگی  برگزار شد و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد .  

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.