جهت حركت پليس در ايران در مسير جهت بخشی به سبک زندگی و رفتار اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرماندار شهرستان "استهبان" استان فارس، با تاكيد بر اهميت نقش پليس در اعتماد عمومي و مشاركت مردمي در حفظ انقلاب گفت: بعد از پيروزي انقلاب، جهت حركت پليس در ايران در مسير تعهد به رويكردهاي اخلاقي و جهت بخشي به سبك زندگي و رفتار اجتماعي است.

"محمدمهدي شرفي" كه به اتفاق ساير مسئولان شهرستان "استهبان" به مناسبت گراميداشت دهه فجر با اقشار مختلف مردم ديدار و پاسخگوي سوالات آنان بود،‌ اظهار كرد: تعامل و همكاري صورت گرفته بين نيروي انتظامي و بقيه دستگاه هاي متولي امنيت بسيار خوب است و برنامه هاي كه نيروي انتظامي براي ارتقاء امنيت اجتماعي در نظر گرفته در كاهش جرم و بزه موثر بوده است.

وی با بيان اينكه پليس امروز يك پليس مردم محور و متكي بر ارزش هاي اخلاقي است، بيان كرد: اخلاق مداري، رمز موفقيت پليس در ايران بعد از انقلاب بوده و موجب جلب همكاري مردم در امنيت پايدار جامعه شده و باعث گرديده ايران در اين اوضاع نابسامان خاورميانه امن ترين كشور منطقه باشد.

در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان، ضمن تبريك ايام الله دهه فجر ، بيان كرد: پليس به لطف استقرار حكومت اسلامي در كشور، پشتيبان و پناهگاه مردم است و مردم نيز بهترين ياور پليس در اجراي ماموريت‌ها محسوب مي‌شوند.

سرهنگ "داوود امجدي" با بيان اينكه بهترين جامعه، اجتماعي است كه با نيروي ايمان و رحمت اداره شود، گفت: برخورد توام با احترام مسئولان با مردم و ارادت مردم به زمامداران كه برگرفته از بيانات امام راحل (ره) است، راز موفقيت جمهوري اسلامي است كه كشورهاي منطقه از آن بي بهره هستند.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: جهت ، حرکت ، پلیس ، اخلاقی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.