سید احمد آقامیری با اشاره به اینکه هزار و ۷۶۶ دانش‌آموز معلول در قم وجود دارد گفت:از این تعداد هزار و ۴۹ دانش‌آموز پسر و ۷۱۷ دانش‌آموز دختر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛رئیس آموزش و پرورش استثنایی قم با اشاره به اینکه هزار و ۷۶۶ دانش‌آموز معلول در قم وجود دارد گفت: این تعداد هزار و ۴۹ دانش‌آموز پسر و ۷۱۷ دانش‌آموز دختر که در ۲۰۴ کلاس و ۲۳ مدرسه در حال تحصیل هستند.

 آقامیری با اشاره به اینکه هزار و 766 دانش‌آموز نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی، اوتیسم و کم توان جسمی - حرکتی در مدارس قم مشغول به تحصیل هستند بیان کرد: از این تعداد هزار و 49 دانش‌آموز پسر و 717 دانش‌آموز دختر که در 204 کلاس و 23 مدرسه در حال تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی قم با اشاره به اینکه تعداد 389 دانش آموزان معلول در مدارس عادی پذیرش شده‌اند افزود: از این میان  231 نیمه شنوا، 51 کم بینا و نابینا، 19 اختلال رفتاری و 88 مورد معلول جسمی حرکتی به صورت تلفیقی در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد 3 واحد آموزشی ویژه دانش آموزان معلول در سه بخش خلجستان، کهک و جعفریه راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد: منطقه پردیسان به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت استان فاقد مدرسه استثنایی است که احداث چنین مدرسه‌ای برای پردیسان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.