سه بازیکن خوزستانی سابقه گلزنی با پیراهن تیم سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان را داشته‌ اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از آبادان؛تیم سپاهان اصفهان در سالیان گذشته از چندین بازیکن خوزستانی نظیر عبدالله ویسی، افشین حاجی‌پور، حجت زادمحمود، احمد آل نعمه، عادل کلاه‌کج، آرش افشین، علی حمودی و عبدالله کرمی در مسابقات لیگ آزادگان و لیگ برتر استفاده کرده و اخیراً علی هزامی بازیکن چپ پای خرمشهری‌الاصل که در شهر قم به دنیا آمده را به خدمت گرفته است.


در طی 27 رویارویی پیشین تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در تاریخ لیگ برتر، افشین حاجی‌پور، علی حمودی و عبدالله کرمی، سه بازیکن خوزستانی، موفق به زدن چهار گل با پیراهن سپاهان برابر فولاد شده‌اند.

افشین حاجی‌پور در سال 80 زننده اولین گل در تاریخ رویارویی فولاد و سپاهان در لیگ برتر بود که در اصفهان دروازه فولاد را گشود. علی حمودی دومین گلزن خوزستانی تیم سپاهان برابر فولاد لقب گرفت و در سال 92 زننده گل دوم سپاهان مقابل فولاد در اصفهان بود.

عبدالله کرمی هم سومین گلزن خوزستانی سپاهان برابر تیم سابقش یعنی فولاد خوزستان بود. این بازیکن دو بار در سال های 93 و 94 دروازه فولاد را گشود تا تیم فولاد خوزستان طی سه سال اخیر، سه بار دروازه خود را در مقابل بازیکنان خوزستانی سپاهان باز شده ببیند.

فولاد خوزستان هم البته در طی سال های حضور در لیگ آزادگان و لیگ برتر از بازیکنان اصفهانی استفاده کرده است اما این بازیکنان موفق به گلزنی در مقابل سپاهان نشدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.