فولادشهر یکشنبه میزبان حساس ترین بازی هفته هیجدهم بین تیم ذوب آهن و پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پرسپولیس نیم‌فصل دوم را نیز مانند نیم فصل اول با دیدارهایی سخت و دشوار آغاز کرد.

 یک بازی سخت خارج از خانه مقابل پدیده، رویارویی با استقلال خوزستانی که قهرمان نیم‌فصل شد، صف‌آرایی برابر سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و تیمی که با حضور ستاره‌های برزیلی و هدایت استیماچ به مراتب بهتر از نیم‌فصل اول بازی می‌کند و حالا دیدار مقابل ذوب‌آهن.

پرسپولیس به معنای کامل مقابل ذوب‌آهن طلسم شده است. پس از برتری مقابل ذوب‌آهن در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن چهار بار دیگر در جام حذفی و لیگ برتر باهم بازی کرده‌اند که در هر چهار بازی تیم یحیی گل‌محمدی برنده بوده است.

باخت یک بر صفر در اصفهان در بازی برگشت فصل گذشته، تحمل شکست 2 بر یک در خانه طی یک بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته، باخت 2 بر یک در بازی رفت فصل جاری و دست آخر شکست 2 بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این فصل؛ ره‌آورد سرخپوشان در دیدار با ذوب‌آهن بوده که در دو بازی آخر برانکو روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته است.

با این کارنامه تاریک تیم برانکو با هزار امید و آرزو به خانه ذوب‌آهن می‌رود که نخستین آن به یقین شکست طلسم است. با نتیجه‌ای که پرسپولیس در هفته گذشته مقابل سپاهان گرفت (تساوی 2 - 2 در خانه و از دست دادن دو امتیاز که می‌توانست صعود این تیم به رده سوم جدول را به دنبال داشته باشد) تیم برانکو محکوم به پیروزی در خانه تیم سوم جدول رده‌بندی است، چراکه استقلال در این هفته یک بازی آسان مقابل استقلال اهواز دارد و پیروزی متحمل آبی‌های تهران در این بازی اختلاف آنها با سرخپوشان را می‌تواند بیشتر از پنج امتیاز فعلی کند.

تیم برانکو برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول محکوم به پیروزی در بازی فرداست، تیم یحیی نیز شرایط مشابه با این تیم دارد. سپیدپوشان هم برای ماندن در کورس مدعیان بعد از توقف خانگی هفته گذشته مقابل استقلال باید در بازی فردا دست پر میدان را ترک کنند.

آنها در دور رفت هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را در تهران شکست دادند، امیدوار به تکرار این نتایج درخشان در بازی‌های برگشت بودند که در نخستین آزمون به یک امتیاز بسنده کردند. بازی فردا که برای سرخپوشان رنگ و بوی یک بازی انتقامی را نیز دارد، می‌تواند به مانند دیدار هفته گذشته این تیم برابر سپاهان یک بازی جذاب و تماشایی باشد، اگر بازهم اتفاقات غیر قابل پیش بینی بر نتیجه سایه نیندازد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.