مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خوزستان از افتتاح پنجاه و هفتمین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رفیع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام‌رضا شنبدی گفت: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رفیع در 25 کیلومتری شهرستان هویزه 20 بهمن‌ ماه امسال با حضور مسئولان استانی، محلی و کانون هم‌زمان با دهه‌فجر انقلاب اسلامی در این شهر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این مرکز 2 میلیارد ریال از بودجه استانی هزینه شده است.

 شنبدی خاطرنشان کرد: این مرکز 1 هزار و 500 مترمربع مساحت دارد و در زیربنای 250 مترمربعی آن فضاهایی چون سالن مطالعه و کلاس‌های آموزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه‌ کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان خوزستان بیان داشت: با افتتاح این مرکز تعداد مراکزش را به عدد 57 خواهد رساند، مراکزی که با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه‌دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفت‌وگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.