فیلم سینمایی «سیانور» روز گذشته برای اولین بار در سینما آزادی به اکران گذاشته شد.

امیر سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص سانس‌های فوق‌العاده نمایش فیلم‌های اکران شده در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در این سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: روز گذشته فیلم‌های «بارکد» و «اژدها وارد می‌شود» هر کدام دو سانس فوق‌العاده و فیلم «سیانور» یک سانس فو‌ق‌العاده داشته است.
 
وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «سیانور» نتوانست در سینمای دیگری اکران شود اما روز گذشته این فیلم برای اولین بار در سینما آزادی به اکران درآمد و این اتفاق بسیار خوبی بود.

اکران «سیانور» برای اولین بار در سینما آزادی/ ده‌نمکی به سینما آزادی رفت 
 
سعیدی‌پور بیان کرد: نکته دیگری که در روز گذشته جالب توجه بود حضور مسعود ده‌نمکی در سینما آزادی و تماشای فیلم در کنار مردم بود.
 
وی بیان کرد: امروز اکران فیلم‌های «بادیگارد»، «خشم و هیاهو» و «لانتوری» را خواهیم داشت که به احتمال زیاد برای این فیلم‌ها تا سه سانس فوق‌العاده را خواهیم داشت.
 
مدیر سینما آزادی در پایان عنوان کرد: هنرمندان سینما آزادی را دوست دارند با اینکه برج میلاد و پردیس سینمایی ملت را به هنرمندان اختصاص داد‌ه‌اند اما بسیاری از آنها به سینما آزادی علاقه داشته و برای تماشا فیلم‌ها به این جا می‌آیند. این اتفاق برای ما بسیار خوشایند است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار