رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مانه و سملقان گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان مانه و سملقان 4 طرح به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جعفر جعفری افزود : 4 طرح راه و شهرسازی با بیش از 33 کیلومتر با اعتبار 76 میلیارد و 400 میلیون ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرماندار شهرستان مانه و سملقان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل استانی و روسای ادارات شهرستان مانه و سملقان به برداری شد. .

وی با بیان اینکه احداث و آسفالت راه روستایی پیش قلعه به قلندر تپه به طول 1.25 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود ، گفت : همچنین روکش آسفالت 3 کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان امروز افتتاح شد.

جعفری افزود : احداث و آسفالت راه روستایی چخماقلو به گرمک به طول 20 کیلومتر با اعتبار 66 میلیارد و 700 میلیون ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد : از دیگر پروژه ها اصلاح شیب شیروانی چمن بید به رباط قره بیل به طول 9 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که توسط مقامات استانی بهره برداری شد.

گفتنی است : در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 92 کیلومتر راه روستایی در استان با اعتبار 176 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می شود که تعدادی از آنها در شهرستان های مختلف افتتاح شده و تعدادی نیز تا پایان این دهه افتتاح می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.