لرستان

راه‌اندازی مجتمع چرم و پوست لرستان در قالب چند فاز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از راه اندازی مجتمع چرم و پوست این استان در قالب چند فاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غضنفری گفت: در این جلسه هشت مورد از مشکلات واحدهای تولیدی استان مطرح شد که شاخص ترین آن ها تعیین تکلیف نواحی صنعتی و فعالیت مجدد کارخانه چرم و پوست لرستان بود.

غضنفری با بیان اینکه شرکت های صنعتی مدعی هستند باید این واحدها ابتدا تملیک شده سپس تعیین تکلیف شوند افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد در یک فرجه زمانی یک ماهه روی این واحدها بررسی صورت گرفته و آسیب شناسی شود چرا این واحدها رها شده و آیا دلیل رهایی آن ها نداشتن توجیه اقتصادی بوده یا سرمایه گذار اهلیت لازم را نداشته است.

وی گفت: بعد از یک ماه بررسی برای سرمایه گذاری مجدد این واحدها تصمیم گیری خواهد شد که ممکن است با تغییر نوع فعالیت این واحدها دوباره راه اندازی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مشکل عمده مجتمع چرم و پوست لرستان تغییر مالکیت آن بوده افزود: این مجتمع سال ها منحل شده بود ولی مجدد قرار است در قالب چند فاز مختلف راه اندازی شود.

غضنفری گفت: یک سرمایه گذار بخش خصوصی پذیرفته است فاز اول مجتمع چرم و پوست را راه اندازی کند به شرط اینکه ما هم از طریق دستگاه های خدمات رسان برای تامین زیرساخت های آن همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.