رئیس دانشکده علوم و فنون واحد علوم تحقیقات گفت: در حال حاضر مجوز ارائه 3 رشته‌ دریایی در این واحد اخذ شده و از سال آینده دانشجو جذب می کند.

دکترت امیر حسین جاوید رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشکده علوم فنون دریایی در طی 3 سال اخیر تلاش‌های بسیاری را جهت اخذ مجوز در مبحث رشته‌های دریایی در این دانشکده داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر موفق شده‌ایم با ثبت داده‌ها در پورتال وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجوز 3 رشته‌ی محیط زیست دریا- هیدروگرافی و همچنین زیست فناوری را اخذ کرده و آن را در دفترچه‌ی انتخاب رشته‌ جای بدهیم.

رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: علاوه بر رشته‌های فوق سعی داریم تا مجوزهای ارائه رشته‌های حمل و نقل دریایی بین قاره‌ای- دریا نوردی و حقوق و تجارت، زمین شناسی دریا و نهایتا مدیریت بازرگانی دریایی را حداقل تا شهریور ماه سال 95 اخذ نماییم.

وی خاطر نشان کرد: واحد بین‌المللی قشم نیز که طی تفاهم‌نامه‌ای اقدام به جذب دانشجوی ارشد و دکترا می‌کند و به عنوان واحد معین انتخاب شده است نیز مستعد توسعه‌ی واحدها و رشته‌های دریایی است و اقدام به جذب دانشجو می‌کند.


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار