عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: حمل و نقل عمومی شهریار در اثر فرسودگی و استهلاک با نارسایی های عمده و قابل توجهی مواجه است که راهکار برون رفت از آن را باید در تقویت فضای رقابتی جستجو کرد.

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش حائز اهمیت حمل و نقل عمومی در تحقق توسعه پایدار شهری، عنوان کرد: امروزه یکی از شاخصه‌ها و مولفه های تعیین کننده در ارزیابی رشد و شکوفایی جوامع در حوزه مدیریت شهری مشمول حمل و نقل عمومی می شود.

وی افزود: علی رغم اهمیت موضوع، شهر شهریار با مشکلات متعددی دراین حوزه روبرو است که ساماندهی و بهبود وضعیت موجود مستلزم عزم جدی، همتی عالی و برنامه ریزی های کارشناسی شده است.

درخشان گفت: یکی از خلاء های جدی در عرصه حمل و نقل عمومی فقدان فضای رقابتی است که در سطح کمی و کیفی خدمات نقش بسزایی ایفا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:باید فعالیت ها درحوزه حمل و نقل به صورت واقعی به اتحادیه های مردمی واگذار شود و در چنین بستری می توان نسبت به تغییر و تحول کمی و کیفی خدمات و به روز شدن سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی بیش از پیش امیدوار بود.

وی یادآور شد: مجموعه شورای شهر در حد بضاعت خویش تلاش کرده کاستی ها و نارسایی ها را به حداقل ممکن کاهش دهد با این وجود با نقطه مطلوب فاصله بسیار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار