قزوین؛

تجلیل از پیرغلامان و مداحان حضرت سیدالشهدا (ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر از پیرغلامان و مداحان حضرت سیدالشهدا (ع) که در ایام سوگواری در حوزه‌های مختلف فعالیت کردند، تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی گفت: با توجه به فرارسیدن سی  و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد بی‌شماری از موقوفات در سطح این استان ویژه برنامه‌هایی را در محل موقوفات برگزار کردند.

وی با بیان اینکه 264 امامزاده در سطح استان قزوین وجود دارد، افزود: از آغار ایام دهه مبارک فجر در 150 بقعه متبرکه شاخص و 50 موقوفه بزرگ این استان جشن انقلاب برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: از نمونه برنامه‌های این اداره‌کل طی دهه فجر می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از پیرغلامان و مداحان حضرت سیدالشهدا (ع) که در ایام سوگواری در حوزه‌های مختلف فعالیت کردند با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این استان در امامزاده حسین (ع) شهر قزوین اشاره کرد.

نوروزی ضمن دعوت از مردم قزوین در جشن‌های انقلاب تصریح کرد : ویژه برنامه جشن انقلاب در 22 بهمن‌ ماه جاری با حضور مسئولان استانی پس از نماز غرب و عشا در آستانه مقدس امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.